« terug naar vorige pagina

Tip of klacht melden

Heeft u een tip? Deponeer hem in onze ideeënbus, de bus vindt u in de wachtkamer.

Heeft u een klacht? Praat erover met uw huisarts. In onze huisartsenpraktijk proberen wij u zo goed mogelijk te helpen. Het kan echter gebeuren dat u een klacht hebt. Uw klacht kan gaan over de huisarts, waarnemend huisarts, praktijkondersteuner of doktersassistent. Een klacht kan te maken hebben met uw behandeling, bejegening of bijvoorbeeld de telefonische bereikbaarheid. Bespreek uw klacht eerst met uw huisarts. Hij of zij zal dan samen met u naar een oplossing zoeken.

Vindt u het lastig om met uw huisarts of waarnemend huisarts over uw klacht te praten? Of komt u er samen met uw huisarts niet uit? Dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris van SKGE. Hij of zij probeert een oplossing te vinden voor uw klacht, maar kan ook bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en behandelt uw klacht vertrouwelijk. U kunt uw klacht indienen door het klachtenformulier van SKGE in te vullen. Dit formulier is te vinden via deze link.

Komt u ook met de klachtenfunctionaris niet tot een oplossing, dan kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de Geschilleninstantie Huisartsenzorg. Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend. Voor meer informatie kijk op de website van SKGE.

Online klacht melden
U kunt ook online uw klacht met ons delen. Vul onderstaand formulier in. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Tip of klachten formulier

    Bij het versturen van dit formulier geef ik toestemming dat deze gegevens mogen worden gebruikt ten behoeve van de verwerking van uw tip of klacht.
    Uw gegevens zullen niet worden gebruikt voor andere doeleinden en niet worden verstrekt aan derden. Uw gegevens kunnen te allen tijde weer worden verwijderd.
    Voor volledige informatie over het verwerken van uw gegevens zie ons privacystatement
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.